O tom, jak nic nestíhám a přitom mám tolik času

Už jste si asi na Facebooku všimli, že jsem si vzala prázdniny od blogu, protože nic nestíhám. Ve skutečnosti je to trochu jinak.

Já bych i stíhala, ale už jsem opět strašně neproduktivní a spoustu času strávím bezcílným brouzdáním na internetu nebo sjížděním videí na Youtube. Zoella vydává dvě videa denně a jelikož mě strašně baví, zabiju tím dost času. Znáte to, jedno video vás dovede k jinému a to k dalšímu a už to jede. Pak přejdu k ultimátům typu "V půl začnu něco dělat." načež se to posune na třičtvrtě, na celou a někdy i na čtvrt. A ještě k tomu zase hraju Travian a to je žrout času číslo 1.

K jádru pudla. Furt si stěžuju, že nic nestíhám, že na to nemám čas, ale ve skutečnosti mám času dost, jen ho prostě neumím dobře využít. Píšu si celkem dost To Do listů, ale většinou se ty úkony dají skloubit s kouknutím na Youtube nebo klikáním Travianu, ale u zkoušek tomu tak bohužel nebude.
Skloubit dohromady školu, přítele, práci, rodinu a "koníčky" fakt moc nejde. Nebo ono to jde, jen já to neumím správně.
Prostě se občas nedokážu pomalu dokopat ani k tomu, abych vylezla z postele (dneska jsem měla budík na 9:00, válela jsem se do půl 11, co jsem asi tak stihla udělat). Zároveň ale mám dny, kdy si všechno naplánuji do posledního puntíku a do ničeho se nemusím nutit. Všechno jde samo, jako po másle.
Nevím, čím to je a co to ovlivňuje, možná počasí, možná prostě to, jak se vyspím, ale já bych chtěla, abych se mohla "svobodně" rozhodnout já sama, že to půjdu udělat. Bez ohledu na okolnosti.

Jsem tak celkově poslední dobou ve stresu a nervózní, může za to nejen škola, ale částečně i to, že jsem teď jaksi bez peněz a bude trvat nějakou dobu, než se dostanu do normálu. Což není problém, rodiče mě stále živí, ale doteď to bylo jen z menší části, teď to bude muset být asi z té větší a já se kvůli tomu cítím divně a nesvobodně. Prostě jsem si zvykla na nějaký standart toho, co si za své můžu dovolit a co ne, teď se to vše zbortilo. Nemám tolik času na práci, bohužel.

Ještě mám na srdci jednu věc. Blog se asi trochu změnil a asi i změní. Nějak mě omrzelo focení na starý foťák a tak prostě nefotím. Stejně tak mě omrzely nákupy, kosmetika apod. Spíše se teď zase vracím ke knihám, k poznávání, k životu vysokoškoláka a na blogu se to hodně promítá. Nevím, jestli to tak bude vždy, věřím, že s příchodem jara (což, je ještě za dlouho :() dostanu nový impuls energie, jako vždy a bude to zase lepší. Chladno, krátké dny a dlouhé večery mi prostě nedělají dobře. Nikdy.

3 komentáře:

  1. A já to mám úplně stejně! Teda ne úplně, ale dost. Naštěstí (ber to s humorem prosím :)) mě nenapadlo vrátit se k hraní Travianu - proč o tom píšeš?!? :D. Ale jinak jsem většinu času absolutně neproduktivní... Chtěla jsem přes Vánoce mít dočtenou jednu knihu a přečtenou další... U té rozečtené jsm pokročila asi o deset stran... Což je u mě úplnej konec, když už ani čtení mi nejde... O to do listech radši už ani nemluvím.. A většinu času čumím dokonce i na televizi (asi tak po sto letech) a nebo jako teď se už půl hodiny odhodlávám že Ti napíšu komentář... A stihla jsem předtím shlédnout nějaké to video na YouTube.. Je to peklo, ale pořád věřím, že se to za nějaký čas zase spraví.. Musí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky teď zrovna prokrastinuju při čtení tvého článku, místo učení parazitologie. :/ Nejsi v tom sama! Zkoušku mám zítra a trápí mě opačný problém, sice jsem zmatkařka, co bude vyšilovat, ale zrovna teď je mi to všechno už jedno. CO s tím? Asi zajdu ven, nasaju trochu mrazivého vzduchu a budu doufat, že mě to vyléčí...
    Neboj, ty to zvládneš! My obě!
    Pa, Štěpánka

    OdpovědětVymazat
  3. Hah, naprosto ti rozumím! Tohle se u mě dějě v jednom kuse!

    OdpovědětVymazat