Grow-it Divoké květiny, obchod s dárky.cz

Na facebooku jsem Vám psala o zajímavé spolupráci, kterou jsem uzavřela. Jednalo se o eshop http://www.obchod-s-darky.cz/.
Výrobek jsem si vybírala dlouho, chtěla jsem totiž něco krásného a něco, o čem se mi bude hezky psát. Vybrala jsem si tedy sadu Grow-it Divoké kvítí.


Nejsem žádná velká pěstitelka, ale doufám, že mi co nevidět květiny vyrostou a já se budu moc kochat jejich krásnou vůní a vzhledem. Nikdy jsem žádnou takovou sadu doma neměla, takže jsem hned po obdržení balíčku květiny zasadila. Bylo to celkem snadné.
Zasadila jsem tedy pouze do dvou květináčů, nechala jsem si také něco na další pokusy, kdyby se kytičkám má péče nelíbila. :)
Po týdnu už mi rostlinky začaly klíčit a strašně se těším až vyrostou do plné krásy.

Se sadou jsem tedy moc spokojená, přemýšlím, že nějakou z nich koupím i někomu na Vánoce. :)

Hodnocení eshopu:
+super domluva
+rychlé doručení
+krásný výrobek

-(doopravdy miniaturní) pro mě malý výběr zboží 

Zkoušeli jste někdy podobné "pěstitelské sady"? :)
Děkuji eshopu http://www.obchod-s-darky.cz/ za poskytnutí výrobku.

13 komentářů:

  1. To je bomba :) Tátovi k Vánocům objednám sadu na pěstování chilli :) Díky za tip!
    Barevnýsvětvhrsti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, mně se to také moc líbí. :)

      Vymazat
    2. S napětím budu čekat na tvůj výsledek ;)

      Vymazat
  2. tiše závidím a mlčím.. mně nikdy nevyrostly a to už jsem zkoušela 4 různé sady.. a výsledek vždy stejný.. nula.. asi se jim u mě doma nelíbí..

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Podobnou sadu jsem nikdy nezkoušela, ale vypadá to moc dobře! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni :) já jsem měla dvě podobné sady před časem-jahody a rebarbory. Obě mi začaly pěkně klíčit tak jako tobě, ale po čase se nějak ztratily a uhynuly, takže z rostlinek bohužel nic nebylo.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda doufám, že mi vyrostou, těším se na ně :)

      Vymazat
  5. Koupila jsem si podobný výrobek- čtyřlístek pro štěstí:). Bohužel mi ale nevyrostla :-/. No,nejsme zrovna rozený zahradník :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nejsem zrovna zahradník, ale doufám, že mi vyroste :)

      Vymazat
  6. Ukážeš někdy rostlinky až budou větší nebo budou kvést? Vypadá to moc pěkně, viděla jsem něco podobného v Ikea a asi neodolám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, nevím jestli se to objeví tady na blogu, ale na FB nebo na instagramu určitě. :) Pokud tedy vyrostou.:D

      Vymazat