Ztráty? Ne! Nálezy.

Ve škole jsem byla asi jen do devíti, ředitel jen řekl pár slov na úvod a mohli jsme jít domů. Pak mě vyzvedla ségra.
Jedeme domů a na cestě jsou nějaký fleky. Kéž by to byly fleky, byla to tři koťata. Utekla se schovat do lesa, ale mně bylo jasné, že je tam někdo vyhodil. Neváhaly jsme, zastavily jsme auto a začal "odchyt divé zvěře". Bohužel se nám podařilo chytit jen dvě černá. Mourovaté se někam pečlivě schovalo. Odjely jsme domů a okamžitě nás napadlo, že je zkusíme udat někomu po vsi. Nakonec se povedlo a my se rozhodly jít nají to třetí.
Za chvilku už jsme s ním pelášily domů. Bylo hrozně hladové, takže si moc pochutnalo na mléku a potom i konzervě. Bohužel se dost bálo, ale po chvilce už spokojeně předlo a usínalo na gauči. Už od začátku jsme věděli, že si ho nechat nemůžeme, tak jsme sháněli zájemce. A našli! Jelikož je pán v práci, koťátko u nás "bydlí" až do pěti. Jeho dva sourozence si vzala teta naší kamarádky, která pracuje na kravíně a kočičky budou bydlet tam.




Pro lepší podívanou stačí kliknout na fotku.









  Bohužel jeho dvě černé sestry jsem nestihla vyfotit. Malej teď chrní v košíku a čeká na svého nového pána.

TAKY UŽ JSTE SI NĚKDY ZAHRÁLI NA ZÁCHRANOU STANICI? :D

5 komentářů:

  1. Roztomilé :) Ještě, že jste je chytily, mohlo se jim něco stát :)

    OdpovědětVymazat
  2. Připadala jsem si jako Greenpeace :D oni furt utíkali bobcí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chudáček má v levém oku nejspíš nějaký zánět- je slepené...snad se bude mít krásně =)

    OdpovědětVymazat